Fredag 22/4

Just nu sitter jag och väntar på att Michaela och Jimmy ska kliva upp :P jäkla sömntutor.
Har kokat ägg, kaffe och te. duktigt :P

Idag blir det nog en skrittur eller tömkörning. Har inte rikigt bestämt mig. Det får bli som det blir idag helt enkelt :P

Beställde ryttarlicens häromdagen. Jag ska tävla för näset iår. Så, nu vet alla de.
Om ni vill veta varför så är det för att jag inte känner att det finns någon annledning att tävla för matfors. Det enda jag gör där är att använda planen några gånger i veckan. Sen så tycker jag att det satsas för lite på hoppningen där. Bara ponnydressyr som gäller, och det är ju inte direkt vad jag håller på med ;)
Det är inte att jag gör "uppror" eller något, jag trivs bara på näset och tycker att det är roligt att umgås med dom som är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0