Måndag 11/4

Idag fyller Jimmy år, grattis på dig älskling <3

Det har vart en ganska stressig helg.
I lördags så kliev jag upp vid 7.. Halv 8 så var Jag, Anna-Karin och Alice på väg till Umeå för att titta på en ponnt åt Alice. Det gick verkligen jättrebra och nu har vi en till liten häst i stallet :)
Han heter Munsboro Denny Boy och är 13 år. En väldigt bra ponny för alice, alltså en läromästare, precis vad hon behöver :)
Inte nog med att vi fick med oss en hel häst hem utan vi fick med oss en liten JackRussel valp! Han heter Milko och är nog det sötaste som tassat runt på denna jord!

Igår, alltså söndag så red jag och alice vid 11 ungefär och efter det så åkte vi på näset och tittade på när Bello blev riden av en dressyrtränare. Han gick verkligen jättebra :)
Efter det så var det lunch på dannes och sedan till sköle för att hämta transporten. Vi skulle nämligen hjälpa Jossan när hon skulle vara med på "pay and jump" på kungsnäs. Hennes hästar kan vara lite tokiga när dom står tillsammans i transporten så vi fick skjutsa maja :D Hon gjorde två jättefina rundor! Tummen upp :D

Idag så ska jag rida direkt när jag kommer hem eftersom det blir middag och sånt för jimmy ikväll! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0