Söndag 17/4

Vilken underbar dag!
Kom nyss hem från stallet. Sitter nu och försöker svalka mig lite, det är så himla varmt!
Har ridit lite markarbete på planen idag. Nala gick jättebra, och det är så kul att rida henne nu! Hon är så positiv och framåt. I och för sig har hon kanske alltid vart framåt, men inte alltid lika positiv.
Använde mig av en övning med hinder som ser ut som en stjärna. Man hoppar ett hinder, lägger en volt hoppar nästa och så vidare. Har man en häst som Nala så kan man göra väldigt små volter efter en stund så kan man träna lite omhoppningssvängar också. Jättebra övning tycker jag :)

På onsdag är det hoppträning igen och då ska vi hoppa bana. Tänkte känna efter då hur det känns och kanske anmäla mig till någon tävling. Känner mig peppad att tävla iår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0