Fredag 19/8

Äntligen fredag!
Kollade nyss startlistorna för helgen och jag startar först i båda klasserna om det inte är någon fler som efteranmäler sig. Skönt på ett sätt, jobbigt på ett annat.

Igår var det tömkörning på schemat, gick jättebra. Det är kul att se hur hon jobbar då det inte sitter en ryttare på hennes rygg.
Hade även med mig Alice och Denny. Hon hade fått en tömkörningsgjord igår så hon ville prova tömköra. Det gick rätt bra, lite mycket att hålla reda på från början kanske.
Hon fick även prova tömköra Nala i trav eftersom Denny inte är van vid det, och hon verkade tycka att det var jättekul.

Idag blir det en dags vila. Vet inte riktigt varför, men det känns bra att ha en dags vila innan träning och tävling. Just Nala kanske inte behöver det, men det är någonting som gör att det känns bra för mig.
Jag tänker väl kanske på överbelastning, eller så oroar jag mig för mycket bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0