Måndag 15/8

Hallååå!
Sitter på jobbet och väntar på att få något att göra.. As bra jobb!

Tävlade i helgen och det gick jättebra :) Nala var superfin!
Tidsmässigt var det en fjärde placering men det vart en delad förstaplats.
Jag förstår inte varför det är så många typ "clear round" tävlingar nu? Det är tråkigt att behöva dela sin placering med någon tycker jag. Speciellt om man har bäst tid och minst fel, då vill man ju få en första placering också. Inte dela den med 5 stycken andra felfria. Tråkigt...

I helgen är det tävlingar på matfors också, ska vara med i 90 och 1 metern. Ska bli riktigt roligt! :) Längtar faktiskt nu när det känns som att allt går så bra helatiden!

Idag ska jag på hööks och köpa ett par nya vita ridbyxor, det behövs. Mina andra är trasiga och oskodda, två minus med andra ord!
Skulle dessutom behöva ett nytt vitt schabrak. Det jag har är jättekonstigt, ingen form alls på det och när man rider så "halkar" det ner och trycker på manken, inte bra, inte bra...

Riktigt tråkigt väder är det idag iallafall, hoppas att det slutat regna tills ikväll så man slipper frysa och bli ännu mer förkyld..


Kommentarer
Postat av: Carro

I 90 cm och lägre får det inte vara nån annan bedömning än A, clear round eller A+A två faser =) Ni är ju påväg uppåt så det slipper ni snart!

2011-08-15 @ 12:09:23
URL: http://larssoncaroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0