Måndag 29/8

Jaha, då har jag inte uppdaterat på en vecka igen då.. typiskt mig

Allt är iallafall bra med Nala.. Skrittat ut i två dagar för att jag känt mig väldigt omotiverad och trött efter skolstarten.

För övrigt så är min sadel på lagning, förmodligen en nit som släppt så jag kommer nog få tillbaka den imorgon.. Vill inte rida mer i dressyrsadeln! Det måste vara djävulens påfund det! Onödigt raka ben och djupt säte, usch! Haha, men det är ju såklart en smaksak!

Hoppas mitt internet hemma slutar vara så laggigt så jag kan blogga mer! Hejhopp



Dressyrträning för Maria Molander för något år sedan. Mitt i lättridning, men hästen är fin iallfall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0