Söndag 7/8

ÅÅÅÅH! Vad dålig jag är på att blogga nu för tiden. Peppa mig?

Allt är bra med Nala i alla fall! Hon går i sin hage varje dag och äter gräs och blir tjock. Det spelar ingen roll hur mycket jag rider på sommaren så blir hon alltid lite rund. Det är ganska störigt, men sommar ska väl vara sommar det med.

Det enda jag sitter och oroar mig för hela tiden nu är vad felet är på min sadel. Något måste det vara.
Den har börjat knaka när jag skrittar. Vad kan det vara?
Det känns inte som att bommen blivt sne eftersom den är gjord i glasfiber. Möjligtvis en nit som har släppt.
I vilket fall så måste jag väl kolla upp det. Nala verkar inte berörd av det alls, och hon är ganska kännslig i ryggen så det verkar inte vara någon fara... än -.-
Någon som kanske vet vad det kan vara?


På lördag är det tävling i ånge iallafall, det ser vi fram emot :)

Rip Courage <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA MER ÄÄÄLIN!!!!!

2011-08-08 @ 00:18:39
Postat av: Carro

MEN VA?!?!?! Har dom tagit bort Courage? :(

2011-08-23 @ 15:03:10
URL: http://silverbern.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0