Tisdag 30/8

sitter just nu på skolan och väntar på att sista lektionen ska börja. Har vart en ganska lugn dag med en del nya ämnen.
UF kursen har även börjat idag och det verkar kunna bli riktigt roligt! Gäller bara att komma på någon bra idé som går att genomföra

Idag hoppas jag att jag får tillbaka min sadel, för usch vad less jag är på dressyrsadeln nu :P Den är väldigt skön och så, inte alls något fel på den, men jag känner mig mycket mer fri i en hoppsadel och det känns som att jag rider bättre, men vad vet jag? Jag kanske rider bättre i dressyren :P Ahja, Nala trivs i den iallafall :)
I vilket fall så blir det nog lite markarbete idag med lite kavaletti och så, kanske drar med mig Alice också om det inte blir för sent.

Imorgon är det träning, håll alla tummar och tår för att jag får tillbaka sadeln så jag kan vara med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0