Torsdag 18/8

Väldigt, väldigt trött idag. Och det blir inte bättre av att åka till jobbet där det är knäpptyst. Undra hur många gånger jag somnat på det här stället?

Nala var jättefin på träningen igår! Körde lite markarbete med öppnor och slutor från början och sedan blev det studs och en kombination.
Studsen var tre krysshinder som höjdes eftersom, det sista låg tillslut på sista hålet på hinderstöden. Det var riktigt roligt faktiskt eftersom det vart ganska svårt om man kom för långt ut på kanten.
Nästa övning var en slags kombination hinder-bom på backen- hinder -bom på backen- hinder... Ja, ni kanske fattar vad jag menar. Sista hindrat var ganska högt dom två sista sprången, men det känns helt okej med högre höjder när det är en sån övning där man inte kan komma fel.
Nala gjorde iallafall allt jättebra och nu längtar jag till helgen, fast jag är fortfarande lite nervös. Fattar inte att det fortfarande är så pirrigt.

Idag blir det tömkörning på planen då jag kommer hem. Hoppas att det slutat regna tills dess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0