Onsdag

Dagen började med att vårt nya kök kom. Så här hemma har det vart full rulle hela dagen, och fint blir det :)

Det skulle ha vart träning på näset idag, men så vart det inte.
Allt var emot oss idag när vi skulle åka. Det började med att jag inte fick in Nala, hon skulle promt stå kvar i hagen. Så jag fick ta in alla dom andra hästarna för att få in henne. Mamma åkte upp för att hämta transporten och grejade med det i nästan 20 minuter, när hon väl fick på transporten så startade inte bilden. Batteriet hade dött, så vi fick ringa efter starthjälp.
Efter mycket om och men så var vi allafall på väg.
När vi väl kommer fram så visar det sig att träningen är inställ för att Maggan ramlat av sin häst, slagit huvudet och blivit trampad :S Hopps det gick bra med henne!
Jag red iallafall i rudhuset en stund och det gick bättre än vad jag trodde. Hon hoppade bra och jag fösökte höra maggans röst i öronen :P "Sänk handen och driv!"

Bello fick vila idag, han har gått många dagar nu så han fick stå och filura vid höbalen. Jag tror han tycker att det är en mycket bättre idé än att behöva bära runt mig ;)

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0