Tisdag

Just nu sitter jag på skolan och väntar på att svenskan ska börja. Efter det är det lunch och matte, sen är det slut för dagen.

Jag hoppas att det inte är så mycket att göra hemma ikväll, vill ha en långkväll i stallet och bara pyssla på utan att behöva tänka på vad klockan är. Det är så skönt.
Och vad jag vet så behöver jag inte plugga något ikväll heller så då har man ännu mer tid på sig att mysa med hästarna :)

Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra med Bello och Nala. Någon som har förslag?
Det är synd att det är sååå himla kallt ute, man blir inte lika peppad att rida då... Jag hatar verkligtn att frysa, usch!


Nala och Bello, fast Nala står i fel box :P

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja den här veckan ska ju vara svinkall ... i helgen ska det tydligen bli uppåt -25... livrädd! Äre då man ska sitta inomhus och kura in sig i en filt?

2011-02-17 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0