Lördag 2/7

Sitter nu hemma hos Jimmy efter en lång dag.
Dagen började med födelsedagsfika eftersom mamma fyller år, och sedan birsta. Vi var på plantagen och köpte en utemöbel som mamma ville ha, men den var såklart trasig när vi skulle skruva ihop den. Pappa åkte in för att byta ut den men när han kommer hem så är det inte bara fel möbel utan trasig den med. Snacka om otur....

Åkte iallafall och hämtade ut mina Eskadron Air Easy skydd idag, provade dem med och dom satt som en smäck! Otroligt nöjd är jag.
Brännde mer pengar igår också då jag var på shoppingrunda med Anna-Karin. Köpte ett par withaker ridbyxor och ett schabrak, passar på medans det är rea ;) Ska lägga upp bilder någon dag!

Anledningen till att jag inte bloggat på några dagar är att jag vart på hoppkurs med Nala i 3 dagar. Vart lite svårt då jag inte hade någon dator med mig :)
Som ni kanske vet så var måndag-onsdag inte de svalaste dagarna den här veckan, men vi red iallafall två pass per dag på uteplanen på näset. Sjukt varmt var det!
Hästen var underbar som vanligt och Maggan är så jävla bra! Skulle inte byta ut henne mot någon tror jag. Helt ärligt.

Nu ska jag sova! Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0