Lördag 9/7

Sitter hemma hos Jimmy med Johanna och håller på att dö i värmen!

Känner mig fortfarande lite mörbultad efter avfallningen i torsdags.
Hoppade på kvällen och hade med mig Alice, mamma och pappa. Jag och Alice hoppade och värmde upp våra hästar på lite småhinder, och jag hjälpte Alice lite.
Mamma höjde upp oxern till 95 kanske och jag hoppade den några gånger.. Allt känndes jättebra, tills jag skulle ta det sissta språnget...
Vi hade lite dålig galopp så jag drev på henne lite, då hoppade hon av alldeles för tidigt och snubblade på bakbommen så jag for över halsen på henne. Landade på svanken och slog i huvudet lite.
Hoppade upp igen efter en stund och tog några språng tills allt känndes bra igen.

Allt som allt så gick det ganska bra.. är lite blå och väldigt öm i svanken.
Idag blir det tömkörning ialafall, och hoppas på att jag inte har lika ont imorgon så jag kan rida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0