Fredag 17/6

Hejhej!
Idag fick nala stå. Tömkörde igår och som vanligt så var hon underbar. Mamma fick även prova lite och jag tror att hon tyckte det var ganska kul. Det såg iallafall ut så. Nala har ju fattat det där med tömkörning nu tror jag, hon är mer uppmärksam på rösten och kroppspråk än vad hon var förut.
Men vill man börja tömköra så tycker jag man definitivt ska gå en kurs! Det är nog något av det bästa jag gjort. Tror inte man kan lära sig en sån sak själv.

Red Randolf Mix Bärgarn Kenny Starfighter Wikström idag. Red runt ute på gården och travade upp för en grusväg som finns där. Fick för mig att han tyckte det var lite kul. Så fort jag kom åt honom med skänkeln så ökade han väldigt mycket och några gånger la han även av några bockar. Det var ett tag sedan jag kände att han hade så mycket egen motor. Roligt!

Men nu är det dags att sova, upp tidigt och lägga om gips på Bello och släppa ut Nala.
Nattinatti



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0