Lördag 18/6

Nyss kommit hem till Jimmy från stallet. Ridit dressyr på Nala idag och ja.... vad ska man säga? Hon är bara underbar hjärtat mitt <3
Förut så kunde hon vara väldigt spänd och osammarbetsvillig. Men nu är det precis tvärt om. Avslappnad och positiv.
Galloperade ganska mycket bara för att både hon och jag trivs bäst i den gångarten, men hon var lika fin i skritten och traven också.
Hade även med mig Alice som red barbacka på Denny. Det gick jättebra det också! Superbra balansträning för henne :)

"Vad fin du sitter Elin. Jag bara guppar av helatiden!"- Alice
Hon är bra söt hon, lillmorrisen :) Men man hoppas ju att man lärt sig något de senaste 13 åren!

Hörs imorgon!


Go' näsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0