Lördag 18/6

God förmiddag? Eller god morgon kanske det är för vissa :)
Jag har vart vaken sedan 8 någonting. Var till stallet en sväng med Anna-Karin för att gipsa om Bellos hov. Det blev inte så bra sist vi gjorde det. Anna-Karin hade köpt något annat gips från apoteket, men det var mycket mindre på varje rulle än vad det var på dom som man köper hos veterinären. Blev mycket bättre idag :)
Tror jag ska skänka min "jolly boll" (heter det så?) till Bello så han har något att leka med. Han ska ju trotts allt stå inne i minst fyra veckor till. stackarn.
Jag hade den till Nala när hon var skadad, men efter det så verkar den inte speciellt intressant längre.

Hade tänkt rida direkt på morgonen men det började regna när vi var klar med Bello så jag åkte hem till Jimmy och åt frukost med honom istället. Hoppas på att vädret ska bli bättre så ska jag nog rida ut en sväng idag.
Längtar iallafall till onsdag då det är kvällstävlingar på matfors! Jag blir så tävlingssugen när det går så bra på träningarna :)



På matfors för något år sedan, busbild tagen av Maria :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0