Magganträning 15/6

Hon är ju underbar min häst, annat kan man nog inte säga.
Tror att vi tog ett steg framåt igen igår.

När jag värmde upp så kändes hon springig och ofokuserad. Hon ville mest bara gallopera, men det är väl Nala i ett nötskal.
Så fort vi började med första övningen så blev det bättre. Vi skulle ha samma antal gallopsprång mellan tre hinder och det gjorde hon helt okej. Hon hade lite bråttom till en början men lugnade sig när jag började rida riktigt.
Det slutade iallafall med att vi hade sista hindret på 120. Herregud vilken kännsla!



Tyvärr så fick Jimmy inga bra bilder på det höga hindret eftersom han satt lite tokigt till. Han fick bara bilder på min rumpa typ, och det är inte så mycket att se :P



"Fan vad skön du är i kroppen idag elin! Eller man kanske inte får säga så när man är tränare"- Maggan
Ett gott skratt förlänger livet ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0