Onsdag 15/6

Haha, det är kul att jag börjar typ varje inlägg med "jag är sämst på att uppdatera" eller något liknande xD Men jag vet att jag är det. Sitter och tänker varje dag att jag ska blogga men det blir aldrig av.

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på mamma. Måste åka till veterinären med Tilla och kolla upp såret efter operationen. Hon har nämligen fått bröstcancer och opererades i fredags. Nu har såret börjat blivit lite rött och blött så det är lika bra att kolla upp det. Lillhjärtat <3

Ikväll är det träning och jag hoppas att vädret är på min sida. Är så less på att det aldrig kan vara något mittimellan! Antingen så är det så varmt så man måste vänta till sent på kvällen innan man ens orkar rida, eller så är det världens oväder med regn och blåst. Kan det aldrig vara bra eller?!?
Även om det regnar så längtar jag. Det är allitd lika kul att träna. Synd att det är sista gången innan sommarlovet.. Hoppas det blir som förra sommaren då vi hade träning varannan vecka iallafall. Vill inte att det ska vara uppehåll i flera veckor för då kan det bli lite tokigt tror jag. Jag behöver någon som kan skrika och säga åt mig vad jag ska göra ibland.

Nästa tävling är om exakt en vecka idag... Kvällstävlingarna i Matfors.
Änsålänge är jag vara anmäld till en 90. Men känns det bra så tänker jag debutera en meter också. Hoppas faktiskt på att det blir så. Det skulle vara kul att känna hur det känns att tävla en meter :)

Nu måste jag åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0