Söndag 26/6

Sitter just nu och äter gul vattenmelon till frukost. "det smakar som vanlig vattenmelon fast gul"- Pierre

Tänkte snart gå upp till stallet och pyssla på lite, har ju hela dagen på mig.
Tänkte nog rida ut idag men är rädd för att det ska vara så mycket mygg i skogen. Jag är så J**la less på mygg!!! Har myggbett på hela kroppen sedan midsommar och det har vart minst två mygg på rummet inatt som surrat mig i örat. Irriterande.

Igår "tränade" jag Alice och Denny, dom var hur duktig som hellst!
Körde lite markarbete med trav och galoppbommar, några sockerbitshinder och ett med hinderstöd. Tog även fram två "grindar" som det är granris i eftersom Alice tror att Denny ska stanna så fort det är något att titta på. Men han stannade inte en enda gång. Hon har dessutom börjat göra såna otroligt fina galoppfattningar, jag kan inte fatta att ungen bara är 7 år.

Nu ska jag äta upp min melon, byta om och sedan knata till stallet! hejsvejs

Btw, glömde ta med mig datorn till jimy, därför bilderna inte har lagts upp än, men dom kommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0