Tävling Onsdag 22/6

Åååååh! Nala är så jävla bra! <3
Vi nollade i 90. Det var en klass då man fick dela på förstapriset om man nollade i omhoppningen. Så vi fick rida vårt första ärevarv :)
Var upp och kollade på resultaten senare och såg då att vi hade snabbast tid i omhoppningen, så hade det vart "på riktigt" så hade vi vunnit.

Debuterade även 1 meter och det gick över förväntan, Nala gjorde helt rätt helatiden. Det var mig det var fel på som vanligt.
Red inte hela vägen fram till hindret så vi fick inget riktigt flyt. Men hon hoppar ju ändå.
Hade jag ridit så dåligt på träning så hade hon aldrig hoppat, men eftersom det är tävling och hon känner mina nerver så taggar hon till och blir otroligt hindersäker. Vi hade ett riv i omhoppningen. Hjärtat mitt <3

Idag är sista dagen innan semester, skönt! Fick även lön igår så tänkte införskaffa ett par nya skydd. Den bästa förtjänar det bästa ;)
Funderar på Eskadrons nya air easy. Vad tycker ni? :)



Lägger upp bilder från tävlingen ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0