Torsdag

jag vet, jag vet.. Jag är asdålig på att uppdatera :P

Hästarna går iallafall jättebra :)
Hade träning på näset igår för Maggan och nala gick jättebra. Vi hoppade lite kombinationer och lite bana.
Jag verkligen HATAR kombinationer, men igår kom jag över det lite.
Den kombination som vi hoppade mest var oxer in räcke ut. Jag tvekade inte alls första gången, utan det var Nala som gjorde det. Det kändes lite surt men jag bjöd henne igen och då gick det som en klocka.
Det är tur att hon inte är svårövertalad ;)

Bello går också bra. Han har hoppat varje onsdag i några veckor nu och det känns som att han börjar fatta lite vad det handlar om. Det blir inte lika många språng rakt upp i vädret nu utan han börjar ta riktiga språng.
Igår hoppade Jossan lite bana med honom och tränade lite galoppfattningar. Det såg verkligen jättebra ut! Hon är duktig att rida hon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0