Måndag 2/5

Hade skrivit ett långt inlägg, men det försvann när jag försökte komma på hur man lägger in en bild. Hur gör man? :O Det ör ju inte som det va förut iallafall. Jaaaa, det jag hade skrivit var iallafall att jag red Nala i dressyrsadeln igår.. För ovanlighetens skull :P Hon gick helt okej, var lite sådär explosiv som hon kan vara ibland. Taktade lite efter galoppen och ville inte skritta riktigt förän jag hade travat i 45 år. Vi ska åka till ondrasek med henne någon dag i veckan eftersom hon gärna vill lägga huvudet på sne i höger varv. Jag har provat en massa knep och knåp, men inget funkar. Jag hoppas att det är någon liten hake eller så som man kan fila ner så det inte är jag som har ställt till med något i ridningen. Usch, hemska tanke. Idag blir det nog markarbete, lite bommar och något lite lägre hinder. Kanske en skrittur om det inte blivit mörkt. Vara hästar har börjat gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0