Tisdag 10/5

Hejhej, som vanligt så är jag sämst på att uppdatera, men senaste dagarna har det inte hänt så mycket.. Igår så hoppade jag lite, Både med Nala, och så fick jag rida Randolf aka "Mix". Han är jättesöt :) Det gick jättebra med båda. Körde lite studs och nåt rättuppstående. Fick i uppdrag av marianne sist att jag skulle hoppa lite hemma eftersom jag ibland blir lite osäker på distansen. Och det kan jag hålla med om. Idag ska Nala skrittas ut, och så ska jag följa med Ida då hon ska rida Mix. Imorgon så blir det hoppning för fulla muggar igen. Ska hoppa Mix en sväng på morgonen. Vid tre så ska Nala till Ondrasek för att kolla tänderna, och på kvällen är det träning på näset. Jag hoppas att man kan rida efter ett tandläkarbesök??? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: kidnapparen

du suger på att uppdatera elin,. DU SUGER!! de var fan typ 6 dagar sedan du skrev sist och de är inte okäj :'( jag kräver minst 2 inlägg per dag från och med nu. hoppas du accepterar mina krav annars får du aldrig se din älskade michis igen. vet att hon är ditt allt och betyder mest för dig i hela världen så de är bäst att du uppfyller mitt krav. jag skickar en kroppsdel i taget tills hon är död eller du har uppfyllt mitt krav, med början med ett finger.

nu trodde du kanske att de var allt jag krävde, men där har du fel.

min kravlista:

- sol minst 9 veckor på sommarlovet.

- att gf blir den bästa någonsin

- att du gratulerar världens bästa michis då hon fyller år.

- att du får bra betyg.

- att du slutar skolka.

- att du tar väl hand om michis alla dagar i resten av ditt liv.

- att du varje dag berättar för michis hur fin hon är och hur mkt hon betyder för dig.

- att du låtsas att du inte vet att de är michis som har skrivit de här.

- att du mutar matteläraren så michis får vg i matte b.

- att du fikar med mcihis på en utesevering då de blir fint väder.

- att du aldrig lämar michis, aldrig någonsin!.

- att du ska köpa ut åt mcihis då du blir 20.

- att du köper ut åt michis då ni går ut och äter då de är 18års gräns då hon bara är 17 :'( .

- att du alltid älskar michis.

- att du fortsätter vara dig själv.

- att du har en bra sommar.

- att du ser till att michis får en bra sommar.



DE VAR ALLA KRAV JAG HADE JUST NU, HOPPAS DU FIXAR DOM, ANNARS ÄRE HEJDÅ MED MICHIS. PUSS



/ KIDNAPPAREN

2011-05-16 @ 08:44:48
URL: http://meeeeeen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0