Fredag 9/9

Sitter just nu på Anna-Karins altan och kollar på det konstiga vädret. Det öser ner och solen skiner? Knepigt.
Idag tror jag att jag ska ta tag i den väldiga röran som är i mitt skåp (eller sektion eller vad man nu vill kalla det) i stallet. Måste sortera sånt som ska tas hem och vad som ska vara kvar inför kommande höst och vinter. Måste dessutom sortera ut sånt som måste tvättas. Inte det roligaste, men sånt man måste göra ibland :)

Då regnet upphört så tänkte jag ta en skrittur på nala och kanske jogga lite beroende på vart man kan rida och så.. Känns inte sådär jättekul att rida i skogen då man vet att älgjakten är i full gång. Kanske får belamra hästen med reflexer!



Snart tävling igen.. Eller snart, den 25:e. Första tävlingen innomhus, hoppas det går bra.. Det känns ju lite annorlunda att hoppa inne och ute. Ser fram emot det iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vart är den tävlingen vännen :)? är ledig den 25e, behöver du hjälp :)?

2011-09-10 @ 01:15:56
URL: http://trollnin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0