Onsdag 14/9

Hej.
Sitter på skolan nu och försöker övertyga mig själv att stanna kvar, men det går inte så bra..
Igår hade jag så ont i halsen så jag kunde inte äta och knappt svälja vatten och sånt. Idag har jag fortfarande väldigt ont i halsen, men vi får se hur jag gör.

Nala är inte heller helt frisk och kry. Hon släpptes tyvärr ut utan täcke i söndags och fick stå utan tills på kvällen. Dum som jag är tog jag för givet att hon fick på sig täcke på morgonen.
Hon har iallafall ont i ryggen och jag har inte kunnat ridit än denna vecka, så det blir ingen träning ikväll oavsett om hon skulle vara bra i ryggen eller inte. Hoppas hon är det, lillhjärtat mitt <3
Har iallafall masserat henne med arninka och haft back on track täcket på henne sedan i söndags, och det har verkligen hjälpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0