Torsdag 1/9

Ååååh, jag är leeeesss!
Jimmy ville titta på min telefon igår och slog på wi-fi, då kom det upp ett meddelande om systemuppdatering.. Han tröck ok. Då stängs telefonen av, den gör uppdateringen och när den ska starta igen så funkar det inte.. Sitter halva natten och försöker hitta en lösning på internet. Slutar med att jag får göra en total återställning. Har alltså typ inga numer kvar.. Vissa numer importeras ju från facebook, men det stämmer ju inte alltid heller. Jävla bajs htc...
Nä, världen gick inte under, men det är ändå jävligt irriterande att saker inte bara kan funka då man varken har ork eller lust att jävlas med det.

Nä, nu ska jag vara lite positiv. Har hål i typ 2 timmar och 35 minuter sen så då kan man slappa lite... känns dock lite surt att sluta sent och ha ett sånt hål mitt på dagen...
Positiv var det ja!
Nala var jättefin på träningen igår, hon har dock lite svårt för att länga sig.. Men det har väl alltid vart hennes största problem. Korta kan hon däremot jättebra!
Blir alltså träna på att länga och sedan korta, hon vill gärna ramla isär då man länger henne, och det blir ofta ett väldigt högt tempo. Jag vill ha långa steg och kontrollerad takt. Men vad vore det för kul om man inte hade något att träna på? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0