Torsdag 22/9

Bello fick komma ut och bli tömkörd för första gången på flera månader. Det gick över förväntan!
Han skrittade på och sänkte huvudet, höll inte på att springa iväg eller busa- vilket jag trodde att han skulle göra.
Han strulade till det för sig själv några gånger, men det handlar väl om att det ibland är roligare att titta på andra saker än att jobba :)

Trollnin fick sig en promenad eftersom han var så lerig under magen så det gick inte att borsta bort.
Promenerade i en halvtimme kanske. Då jag kom tillbaka så hade leran torkat så jag kunde borsta bort den :)

Nala var helt underbar på träningen igår!
Vi hoppade en massa titt-hinder, så jag var lite nervös först då jag kom in i ridhuset. Tror Nala kände det så hon vart lite stressad.. Men då vi började hoppa så vart det nästan tvärt om- Jag fick väcka henne och försöka få henne att tagga till.
Hoppade linjer och en kombination som vi gjorde till en liten bana.
Jag önskar att jag kunde förklara känslan i språnget på sista hindret, för det var verkligen perfekt!


Sammanfattat hur onsdagen såg ut alltså.

Idag ska jag höra med Emilie om hon vill skritta ut med mig.. Annars blir det nog tömkörning.

På söndag är det tävling! Tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0