22 Augusti

Halloj
Sitter på jobbet och har inte så mycket att göra. Glor in i skärmen och väntar på att timmarna ska gå ungefär.
 
Igår red jag ett lättare pass på banan, My satte även upp en stund. Det gick helt okej. Inte den bästa känslan, men hon gjorde det jag bad om.
 
Ikväll blir det träning! Längtar alltid till onsdagarna.
Skönt på något sätt att ha något mitt i veckan att längta till, annars är det en rätt värdelös dag. En dag man egentligen skulle kunna ta bort ur veckan. Den där dagen i mitten då det känns som en evighet tills det blir helg.
 
På tal om helg så längtar jag så in i norden tills på fredag natt då Jimmy kommer hem.
Så otroligt konstigt att gå från att vara med någon tjugofyra timmar om dygnet, och sedan inte ses på tre veckor.
Värst är nog att sova ensam. Min säng som känts så liten förut känns nu som en hel fotbollsplan.

Bestämmer mig nog ikväll hur jag gör med tävlandet (ja det var då ett jäkla tjat) beroende på hur det går på träningen.
Tur det inte är efteranmälningsavgift på denna tävling, så har man lite mer tid att fundera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0