23 Augusti

Gårdagens träning gick så jävla jävla jävla bra!
Hoppade kombinationer. Jag brukar vara väldigt skeptisk när det kommer till det eftersom Nala är (eller har vart) så kortgalopperad. Vi har fått ta i som fasiken förut för att få rätt antal galoppsprång, men igår fick jag hålla i henne och proa för att det inte skulle bli för kort. så jäkla kul när man märker att det går frammåt!
 
I och med att det gick så bra så bestämde jag mig för att vara med på lördag i alla fall, men så klar så ska det strula. Har glömt betala medlemsavgift på näset...
Betalar den idag och hoppas på att dom kan gå med på att godkänna min licens i alla fall.
åååååh, vad jag känner mig som en idiot.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0