27 Augusti

Hej..
Blir inget hästbloggande idag i alla fall. Nala vilar och jag gräver ner mig i soffan.
Mår piss då Jimmy åkte halv sju imorse. Sovit typ två timmar i natt och gråtit sedan jag vaknat. Sjukt att man kan sakna någon så mycket. Positivt antar jag, skulle vara värre om jag inte brydde mig.
Var värre att bli lämnad hemma än att följa med honom upp dit och sedan åka hem. Hoppas det känns bättre imorgon.
 
Fick i alla fall ett roligt besked idag. Körskolan ringde och nu har dom bokat en intensivkurs åt mig. 10 lektioner, halkbana, uppkörning och teoriprov. Peppad och nervös på samma gång. Men lovat att jag ska hjälpa Putte (jimmys kompis) att köra när vi ska hämta hem jimmy. Ett bra mål att sikta på.
 
Nej, nu ska jag försöka rycka upp mig. Traska till stallet och mocka eller något.
 
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0