31 Augusti

Seg dag. Blir otroligt trött av vädret. Tråkigt att det bara öser ner och man verkligen måste rida. Man kan ju hoppas på uppehåll senare ikväll.
 
Hästarna fick stå inne i morse. Fick frukost inne sedan åkte jag till svärmor och sov en stund till. Väldans skönt.
 
På söndag blir det tävling i alla fall. I Timrå. Ska bli både roligt och jobbig. Fortfarande väldigt kluven till om jag verkligen tycker om att tävla. Det är ju en väldig press på att man ska prestera då folk vet att hon kan vara väldigt fin på träning. Men det är ju mig det sitter i. En meter för Nala är ju egentligen ingenting, men för mig är det en ganska stor grej.
Sedan vill man prestera eftersom alla kan se ens resultat. Ja, det finns fördelar och nackdelar med allt.
 
Brukar ändå känna mig rätt nöjd efter tävling. Som att vi gjort framsteg, även om det kanske inte gått peciellt bra.
 
Känner mig rätt peppad. Gick bra på träningen i onsdags så känns ändå som att vi klarar det..
Nu ska jag sluta gräva ner mig, och ta tag i lite saker som behöver göras.
Ringa viktiga samtal och uträtta ärenden. Jobbigt att vara vuxen helt plötsligt
 
Träningstävling i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0