Dagens Hiss!

Jag vill hissa Back on Track!
Deras täcke har hjälpt otroligt mycket vissa perioder då Nala är lite extra kännslig. Hon har ganska lätt för att få ont i ryggen och jag vill göra allt jag kan för att förhindra att det händer. Vill absolut inte att hon ska ha ont.
Vissa upplever att det inte alls funkar, men jag har verkligen fått uppfattningen att det hjälper.
Det beror ju självklart på hur ofta man använder det och hur länge man låter det sitta på.
Jag brukar ha det vid transport, både på träning och tävling, sedan använder jag det såklart hemma också.
Det finns en nackdel och det är att det inte är jättebra passform på dem. Skulle inte klaga om dom utvecklade det ännu ett steg :)
Tycker dock om dom nya som dom iallafall satt snabbknäppen på fram i bogen, för det är det inte på det jag har. Man kanske skulle kosta på sig ett nytt till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0