Dagens Hiss!

Jag vill hissa Sverige grepen!
Så otroligt underbar att mocka med. Det tar såklart några dagar att vänja om sig, men det är det värt.
Mockar jag med vanliga raka grepar så får jag väldigt ont mellan skulderbladen, men det får jag inte när jag mockar med sverige grepen.
Antar att man står rakare och jobbar mer med armarna istället för att böja ryggen varje gång man ska ta en skopa spån.

Så här beskriver dom grepen på hemsidan:

Grephuvudets speciella design säkerställer
att kraften förs framåt i den riktning
som arbetet utförs.
Handtaget är utformat för att erbjuda fyra
olika greppmöjligheter. Detta gör den
bekväm och minimerar belastningsskador.
Handtaget stabiliserar hela grepen och
minskar därmed belastningen på handled
och axel.
Skaftet, som är av ny design, är tillverkad av
aluminium. Den ergonomiska utformningen
möjliggör en god arbetsställning.

www.sverigegrepen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0