Måndag 13 Februari

Hejhej!
Mått dåligt hela helgen, därför jag vart sämst på att uppdatera...
Men nu är jag tillbaka!

Idag har vart en mysig dag med mamma på näset. Har vart och kollat på träningarna för Douglas Lindelöw. Riktigt roligt att se andra rida ibland också, tycker man lär sig väldigt mycket på det.
Efter träningarna så var det lite information från krafft om hur viktigt det är med salt, hur man kan fodra sin häst innan tävling och sånt som bara kan vara bra att veta. Fick faktiskt lite att fundera över.
Douglas vart sedan satt i "heta stolen". Han fick först berätta om sin väg till framgång och sedan var det fritt att ställa frågor.

Douglas är en ryttare som jag inte lagt märke till förut. Självklart har man hört namnet och tyckt att det vart häftigt med en sån ung kille på så hög nivå, men efter denna dag så blev han verkligen en förebild för mig.
Han var otroligt smart och vettig. Han var bra på att uttrycka sig och förklara hur han själv går till väga med saker.
Jag fick väldigt mycket bra tips på hur man kan göra då man är nervös eller hur man kan tänka i vissa situationer. En bra kväll helt enkelt!

Passade på att shoppa lite också eftersom det är rea i näsets egna lilla shop!
Köpte vinterhandskar från Jackson, ett par stövelstrumpor från celeste stein och en stövelväska från Whitaker. Riktigt nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0