Onsdag 22 Februari

Orkade inte blogga igår när jag kom hem. Usch vad tröt jag var.
Men det gick bra på mässan iallafall.. Lite långtråkigt vissa stunder dock.

Kom hem i ganska okej tid så jag och mamma åkte till stallet och tömkörde en sväng. Mamma vill så gärna lära sig tömköra så hon kan ta henne en dag i veckan.
Det var meningen att hon skulle gå en kurs, men hon fegade ur så jag fick gå den istället. Jag hoppas att jag kan lära henne istället!

Idag blir det ingen träning eftersom min tränare är sjuk, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med Nala idag.
Kanske lägga fram några bommar och köra lite markarbete? Jag vet inte, vi får helt enkelt se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0