Söndag 19 Februari

Knepigt väder idag. Innan jag åkte till stallet så regnade det, så jag gruvade mig lite för att rida. Men då jag var påklädd och redo att åka så tittade solen fram.
Solen sken som aldrig förr. Tills att jag hoppade upp på hästen. Då vart det snöstorm.....

gick och mötte Ellinor och Fippel.
Fippel tyckte att Nala var en bra ledarmamma och gick tätt intill hela vägen till ridplanen. Tur Nala är så snäll,

Det gick iallafall bra att rida. Ellinor var snäll och tog lite kort på oss också!

 

Om någon är intresserade av vad vi hade på oss:

Ridbyxor: Whitaker
Stövlar: Jackson Pioneer
Schabrak: Hansbo
Väst: HV Polo
Skydd: Veredus
Sadel: Prestige Golden star
Träns: D'yon
Hjälm: John Whitaker by Charles Owen

 


Kommentarer
Postat av: jossan

Verkligen supersöt häst!

2012-02-20 @ 19:51:46
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0