Tisdag 14 Februari

Idag är det alla hjärtans dag (för er som missat det), men har aldrig sett det som det förut eftersom det är min brors födelsedag. Så vi har firat honom ikväll med thai mat och asgod tårta och pekannötspaj. Jag är för tillfället så mätt att jag bara vill sova, men det går väl över det med.

Imorgon blir det ingen träning. Vi har avsutten träff med tränaren och ska prata om hur vi känner och tänker inför tävlings säsongen.
Vi skulle bara prata 10-15 minuter så tänkte ta med mig Nala ändå och rida en sväng efteråt.
Känns skönt att åka till ridhus en gång i veckan, mest på grund av underlag (även om det vart helt okej någon vecka nu).

På fredag är mina stövlar klara! Åh, vad jag längtar!
Okej att stövlarna från hööks har vart bra, men dom är fodrade och inte alls sköna att ha på sig i ridhuset då det blir väldigt varmt.

Fick jättefina blommor av mitt hjärta idag, älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0