Torsdag 23 Februari

Sitter på skolan nu och har genomgång av hjärnan på naturen. Som ni märker är jag väldigt koncentrerad?

Idag blir det ingen ridning. Ska ut och käka middag med barndomskompisar och deras mammor. Blir kina, tror det blir riktigt mysigt! Långe sedan vi sågs nu.

Jimmy fick den stora äran att ta hand om hästen åt mig. Han vart verkligen jätteglad då jag frågade (han hatar att mocka).
Imorgon slutar jag ganska tidigt så då kanske man hinner ut i skogen innan det börjar skymma, jag hoppas på det i alla fall. Någon som vill följa med på en joggingtur?



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Guud vilken vacker häst!!

Är det din? Hur länge har du haft den?

Var gärna med i min mini-tävling XD

//Horseelight

2012-02-24 @ 20:09:22
URL: http://horseelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0