Onsdag 14 Mars

Tack för alla gratulationer, dagen är ju inte slut än, men kommer inte uppdatera något mer så tackar nu! ;)

Väcktes imorse med frukost på sängen av min underbara mamma. Fick te, macka och massor med paket.
Fick precis det jag behövde. Börjar bli lite glest i ridgarderoben nu.
Fick även ett presentkort på körskolan som ska användas snarast, måste ta tag i körkortet nu så jag får det gjort.
Fick en ny rotborste också, vilket verkligen behövdes, min gamla har börjat tappa stråna och den ser allmänt skabbig ut. Den nya blir nog perfekt nu när det kommer pälsfällartider ;)







Nu ska jag koncentrera mig på lektionen. Har två till sedan slutar jag. Då ska jag hem och hjälpa mamma med dom sista förberedelserna inför ikväll då det kommer några som ska fira mig. det ska bli mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0